A Williams teljesítményért felelős igazgatója, Dave Robson elmondta, hogy a mérnökei a marketingrészleghez fordultak, hogy teljesen lekaparhatják-e a festéket az autójukról.

Furcsa, de érthető jelenség ütötte fel a fejét a Forma-1-ben: mivel sok csapat küzd azzal a nagy szabályváltoztatások után, hogy túlsúlyos a kocsija, ezért pedig a Williams, az Aston Martin, a Red Bull és a McLaren is festéket kapart le az autójáról, hogy nyerjenek vele pár századmásodpercet.

A Williams teljesítményért felelős igazgatója, Dave Robson pedig az Autosportnak elmondta, hogy a mérnökeik egy érdekes kérdéssel fordultak a marketingrészleghez, akik elutasító választ kaptak:

„Természetesen felmerült a mérnökeinkben, hogy mi lenne, ha az összes festéket lekaparnánk a kocsinkról. De aztán megértették a marketingesek válaszát, hogy ezt nem lehet, a csapatnak meg kell tartania az identitását.”

„Ez a mérnökség és a marketing találkozása, nem igaz? Mindannyian egy lenyűgöző külsejű kocsit szeretnénk, ez is hozzátartozik a sportunkhoz. És a dolog nemcsak az autó festéséről szól, hanem a márka teljes arculatához is hozzátartozik, ami természetesen egy nagyon fontos dolog.”

„Kompromisszumot kellett találnunk, hagynunk kellett festéket is a kocsin, hogy megkülönböztethető legyen az autónk. Ugyanakkor a szponzorok érdeke is, hogy a lehető leggyorsabbak legyünk” – tette hozzá Robson.

AJÁNLATOK A CÍMLAPRÓL