Max Verstappen az első rajtkockából vághat neki a futamnak, míg mögötte váratlan társaságban Carlos Sainz és Liam Lawson foglal helyet a második és harmadik rajthelyeken.
Pénteken még száraz volt a pálya, de a kétórás időmérő alatt már apró esőcseppek jelentek meg, amelyek rendkívül veszélyessé tették az aszfaltot és komoly gondokat okoztak több versenyzőnek is.
A vasárnapi napra szórványos záporokat jeleztek előre, néhány közülük kifejezetten erős lehet, főként délelőtti és kora délutáni órákban. Ezek azonban várhatóan nem nyúlnak át a délutáni időszakba, így a 51 körös futam száraz körülmények között zajlik majd le.
A levegő hőmérséklete 21 Celsius-fok körül mozog, és időnként előbukkan majd a nap is a felhők mögül. A szombati naphoz hasonlóan a szél újfent meghatározó tényezővé válhat a versenyen.
Az előrejelzések szerint 50-60 kilométer per órás széllökések érkeznek a nagydíj idején, ami komoly kihívást jelenthet a pilótáknak. Az erős légmozgás már az időmérőn is befolyásolta az autók viselkedését, váratlan alul- és túlkormányzottságot okozva a pálya különböző szakaszain.
A meteorológiai viszonyok összességében kiszámíthatatlan futamot ígérnek Bakuban, ahol a versenyzőknek nemcsak egymással kell megküzdeniük, hanem az időjárás szeszélyeivel is fel kell venniük a harcot. A pálya sajátos jellege és a várható szélviszonyok miatt különösen kritikus lesz a megfelelő autóbeállítások megtalálása.