A Las Vegas-i hétvégére három csapat is frissítésekkel készült, és bár ezek a módosítások nem a nyers teljesítmény növelésére szolgálnak, a pálya sajátos karaktere miatt most minden apró aerodinamikai finomhangolás számíthat. A Red Bull és a McLaren is olyan elemeket hozott, amelyek célja, hogy a lehető legjobb egyensúlyt érjék el alacsony légellenállás mellett, ugyanis ezen a hosszú egyenesekkel tarkított utcai vonalvezetésen kiemelten fontos a végsebesség.
A McLaren mindkét szárnyat módosította
A McLaren két ponton is hozzányúlt az MCL39-hez. A dokumentumok szerint a csapat az első szárny felső flapjét módosította, miközben a hátsó szárnyon a flap kisebb húrhosszal készült. A két elem új kialakítása egymásra hangolva működik, mivel a cél az volt, hogy a lehető legstabilabb egyensúlyt tartsák meg alacsonyabb leszorítóerő mellett, ezzel is segítve a nagyobb végsebességet.
A wokingiak úgy fogalmaztak, hogy az első szárny átalakítása szélesebb beállítási tartományt nyit meg, ugyanis így pontosabban igazítható a hátsó szárny új, alacsonyabb terhelésű konfigurációihoz. A hátsó elemnél pedig két különböző flapopció is rendelkezésre áll, amelyek tovább csökkentik a légellenállást.
A Red Bull ezúttal csak az első szárnyhoz nyúlt
A világbajnoki éllovas Red Bull kisebb, de célzott fejlesztéssel érkezett. Az első szárnyon változtattak, ahol a flapkialakítást és a húrhosszt is úgy finomították, hogy jobban illeszkedjen a hátsó szárny alacsony leszorítóerejű beállításához. A csapat így nagyobb mozgásteret kap arra, hogy megtalálja azt a balanszot, amely a legjobban működik a hosszú egyenesek és a lassabb kanyarok váltakozása között.
A csomag lényege most is ugyanaz, ugyanis a végsebesség növelése mellett az autó stabil viselkedését is meg kell őrizni, ami ezen a pályán különösen kényes feladat.
A Racing Bulls is finomított a hátsó szárnyán
A harmadik, fejlesztést hozó alakulat a Racing Bulls volt. Ők egy új kialakítású hátsó szárnnyal jelentek meg, amelyet szintén alacsonyabb légellenállásra optimalizáltak. A cél itt is az volt, hogy a rendelkezésre álló aerodinamikai csomag minél hatékonyabb legyen a pálya sajátosságaihoz igazítva.
