Sajtóbeszámolók szerint Lawrence Stroll az Aston Martinnál jelezte, hogy nincs terv Horner szerződtetésére - részletek itt! - Andy Cowell Szingapúrban ugyanezt sejtette, Komacu Ajao pedig megerősítette, hogy a Haasnál Horner érdeklődött, de a helyzet nem haladt tovább.
A Cadillac cáfolt, James Vowles szerint a Williamst sem kereste, a McLaren, a Mercedes és a Ferrari pedig reális opcióként nem merült fel a brit szakember neve kapcsán.
Így került fókuszba az Alpine, amelyet többen Horner legvalószínűbb célállomásának tartottak, ám Michael Schmidt az Auto Motor und Sport YouTube-csatornáján óvatosan fogalmazott. „Fel kell tenni a kérdést: mit akar?” – mondta.
„Nyilvánvaló, hogy Christian Horner biztosan nem fog elvállalni egy olyan alárendelt szerepet, mint egy ‘normál’ csapatfőnök. Ha Komacut váltaná a Haasnál, az is visszalépés lenne az ő szemszögéből. Egy óriási csapattól nem megy a legkisebbhez, ezt nem fogja megtenni.”
„Úgy gondolom, ha visszatér, olyan pozícióba akar visszajönni, mint amilyen Niki Laudáé volt, ahol akár befektető is lehet – mint Toto Wolff. Egy kicsit feljebb, tanácsadóként is részt véve. Talán olyan szerepben, mint Flavio Briatore. Szerintem ez van a fejében.”
„El sem tudom képzelni, hogy egyszerűen újra csapatfőnökként, alkalmazottként kezdjen. A Red Bullnál is többet akart – ezért robbant ki az egész vita.”
„És jelenleg nem sok lehetőséget látok erre. Most meg kell várnunk, mi történik az Alpine-nal. De még egy évet várnunk kell. Flavio Briatore kapott még egy évet, hogy a Renault embereinek megmutassa: előre haladnak.”
Az Auto Motor und Sport szerint ugyanis Renault további 12 hónapot adott Briatorének, miközben az Alpine 2026-tól a saját motorprogramja helyett Mercedes-erőforrást vásárol, abban bízva, hogy ez újabb sikert hozhat a régóta nyeretlen alakulatnak - utoljára Ocon révén tudtak győzni a 2021-es Magyar Nagydíjon.
