A 2024-es szezonzáró Abu Dhabi Nagydíj ismét bajnoki döntőt hozott, ahol a McLaren és a Ferrari is a konstruktőri címre vágyott. Végül Lando Norris pályafutása egyik legjobb teljesítményével segítette győzelemhez a McLarent, annak ellenére, hogy Carlos Sainz és Charles Leclerc is felállhatott a dobogóra.
"Az egyik dolog, amit mondanék, hogy a McLaren véleményem szerint kockázatot vállalt azzal, hogy mennyire kihasználták a hosszirányú felfüggesztés geometriáját" - nyilatkozta Anderson a The Race F1 podcastben.
"Fékezésnél és gyorsításnál próbálják kontrollálni az autó aerodinamikai platformját. A legnagyobb aggodalmam ezzel az, hogy tapasztalatom szerint ezt rendkívül nehéz szimulálni. A pilóta érzéseiről van szó, arról, hogy mindez hogyan hat rá" - mondta a szakértő.
"Szerintem ha a McLarennek nem lesznek problémái, akkor nagyobb lépéseket tettek, mint a Ferrari."
Anderson hozzátette: "A Ferrari biztonságosabb utat választott. Szerintem továbbra is szoros csatában lesznek egymással, és ezt is szeretném látni. Jó lenne látni azt is, hogy a Red Bull és a Mercedes is csatlakozik a klubhoz, és talán még az Alpine is."
"Versenyképes szezont szeretnénk. Ez a ground effect szabályok negyedik éve, és szeretnék látni egy olyan szezont, ahol az utolsó néhány versenyig fogalmunk sincs, ki nyeri a bajnokságot" - mondta Anderson.