hero image

Aston Martin: „Meglepő, hogy a Red Bull is hasonló koncepcióval állt elő”

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Neymar megjelent a Bahreini Nagydíjon az F1-es nyitányon (fotók)

FORMA-1

Videós összefoglaló az F1-es Bahreini Nagydíjról

FORMA-1

Itt az onboard felvétel Verstappen rajtelsőségét érő köréről Bahreinből

FORMA-1

Videón az F1-es Bahreini Nagydíj időmérő edzésének leglátványosabb pillanatai

Motorsport.hu
2022/05/21 16:36
A spanyolországi hétvége eddigi legkomolyabb beszédtémáját az Aston Martin Red Bullra hajazó B-autója jelenti, a bikások szerint pedig valami nem stimmel riválisuk megoldásával, és úgy gondolják, talán illegális adatátadás történt.
Ajánlott Itt az onboard felvétel Verstappen rajtelsőségét érő köréről Bahreinből

Az idei szezonban életbe lépő új Forma-1-es szabályok alaposan felrázták a motorsport királykategóriáját. Nemcsak az erősorrendben okozott változást, hanem szinte mindegyik csapatnak meg kellett küzdenie a delfinezéssel kapcsolatos problémákkal. Míg az Aston Martin még mindig nem oldotta meg a jelenséget, addig a Ferrari már igen.

Az előszezon során az olasz csapatnak sikerült villámgyorsan változtatásokat eszközölnie az autón, ami pozitívan hatott. Ennek eredményeként öt futam után a Ferrari még mindig a Red Bull Racinggel küzd a világbajnoki címért.

Az Aston Martinnál más a helyzet. A csapat azt remélte, hogy az élmezőnyben versenyezhet, de jelenleg a mezőny alján van. Ráadásul úgy tűnik, hogy a csapat nem tud gyorsan komoly megoldásokkal előállni, ami azt jelenti, hogy nehéz szezon elé néz a versenycsapat. Ezt látja Andrew Green technikai igazgató is.

„Az aerodinamikai stabilitás a fő cél a pattogást tekintve. Amint az autó túlságosan kileng, köridőt veszítünk" - állítja az Auto, Motor und Sportnak adott interjúban. „A Ferrari stabil, és mégsem veszít a teljesítményéből. Ez az erő. Bármelyik autót stabillá lehet tenni, de a legtöbb esetben lassabban fogsz menni."