A futam rajtjánál Norris az ötödik helyről indulva agresszív manőverrel tört előre, és a harmadik helyre jött fel, miközben összeért Piastrival a Marina Bay Street Circuit 2-es kanyarjában. A manőver feldühítette a bajnoki éllovast, aki nehezményezte, hogy a csapat nem cserélte vissza a pozíciókat.
Norris végül harmadik lett, míg Piastri a negyedik helyen ért célba, így előnye 22 pontra csökkent, hat versenyhétvégével a szezon vége előtt.
A McLaren Racing vezérigazgatója, Zak Brown megerősítette, hogy az esetet hétfőn ki fogják elemezni:
„Mint minden versenyhétvégét, ezt is kielemezzük” – mondta Brown a Sky Sports F1-nak. „Úgy tűnik, Max és Lando is összeért, vagy legalábbis fékezniük kellett, szóval izgalmas incidens volt a 2-es kanyarban. Ilyen a versenyzés – a kemény versenyzés."
„De amikor három-négy autó egymás mögött halad, az ilyesmi időnként előfordul. Hétfőn alaposabban megvizsgáljuk, de egyértelműen kemény, fair küzdelem volt.”
A csapat ugyanakkor nem tervez változtatni a hozzáállásán, annak ellenére, hogy a Szingapúri Nagydíjon már bebiztosította a 2025-ös konstruktőri világbajnoki címet.
A csapatfőnök Andrea Stella így fogalmazott: „A két versenyzőnk eddig is szabadon küzdhetett és követhette a saját céljait. Ezen nem fogunk változtatni."
„Minden futam után tanulunk, finomhangolunk, de ezek apró részletek. A pilóták világbajnoki küzdelme ugyanebben a szellemben folytatódik.”
Arra a kérdésre, hogyan segíthetik Piastrit a csalódottság feldolgozásában, Stella így reagált:
„Először is mindent perspektívába kell helyezni. Ezek egy F1-es versenyző pillanatnyi megjegyzései. A pillanat hevében csak az ő szemszögéből látja az eseményeket."
„Ahogy mindig, most is lesznek jó beszélgetéseink. Ebből is tanulni fogunk, és erősebben térünk vissza. Ez a folyamat része annak, ahogyan erős csapatot építünk, amelyben a versenyzők kulcsszerepet játszanak.”