A csapatfőnök Graham Lowdon a szingapúri hétvégén a japán AS-Webnek jelezte, hogy a debütálás előtt mindenképpen pályára lépnek, ami első éles rendszerellenőrzésük lesz.
„Nem kifejezetten autókat akarunk tesztelni, hiszen nincs saját autónk” – magyarázta Lowdon. „Műszaki szempontból nincs előnye másik csapat kasztniját futtatni. Viszont van egy versenyfelkészítési programunk, és azt szeretnénk, ha mindenki együtt dolgozna Melbourne előtt. Nem akarjuk, hogy az első futamon találkozzanak először az emberek” – mondta.
A Ferrari csapatfőnöke, Frédéric Vasseur megerősítette, hogy a Scuderia egy korábbi modellt – a 2023-as SF-23-at vagy a 2019-es SF90-et – bocsáthatja rendelkezésre, mérnöki felügyelettel a motor és a váltó üzemeltetéséhez.
„Nem fogjuk kihasználni a teljes, 20 napos TPC-keretünket, így segíthetünk a Cadillacnek azzal, hogy kölcsönadjuk a régi autónkat tesztre, akár novemberben vagy decemberben” – mondta Vasseur.
„A sport érdeke, hogy még idén mehessenek egy-két napot más csapat autójával. Mi szállítjuk az erőforrást és a váltókat, így örömmel működünk együtt” – tette hozzá.
A program a bokszműveletekre és a rendszerek integrációjára fókuszál, nem a köridőre, a résztvevők között pedig Valtteri Bottas és Sergio Pérez neve is felmerült.
