Cunoda Júki szerint a Max Verstappen-féle irányba tett apró lépések és a szimulátoros munka együtt hozták meg a teljesítményjavulást, bár a jövője továbbra is bizonytalan a Red Bull és a Racing Bulls kötelékében.
A pilóta a nyári szünetből is feláldozott időt, hogy a szimulátorban a versenytempóbeli gyengeségeire keressen megoldást. A tendencia azóta mérhető: hetedik rajthely a Belga Nagydíjon, pontok Zandvoortban, majd Azerbajdzsánban a hatodik hely, ami a 2021-es Abu-Dzabi Nagydíj óta a legjobb eredménye.
A Szingapúri Nagydíj már gyengébb hétvégéje volt (13. hely az időmérőn a kizárások után, célba érés a 12. helyen) sem változtatott azon, hogy felfelé ívelő formáról beszél.
Cunoda a RacingNews365-nek is idézett sajtóbeszélgetésen elmondta: „Az első naptól csak arra koncentráltam, mit akarok az autótól, nem arra, hogy Max beállításait hajszoljam” – mondta.
„Azért figyelem, milyen beállítást használ, mert minden pályán közel a maximumot hozza ki, így már az első edzéstől vannak ötletek, milyen autóra számíthatunk” – tette hozzá.
„Közben figyelem, ők milyen irányba módosítanak, és próbálom a kettőt kombinálni, ezt csináljuk az első nap óta” – fogalmazott. „Ez a készségem egyre jobb lett, természetesen jobban alkalmazkodtam a Red Bullhoz, a határon tudok vezetni, és kicsit közelebb kerültem a ‘Max-beállításhoz’, ami jó” – zárta.
A háttérben közben Isack Hadjar nevét emlegetik Verstappen jövő évi csapattársaként, míg Arvid Lindblad a Racing Bulls egyik ülésére pályázhat. Cunoda így Liam Lawsonnal kerülhet közvetlen versenybe a megmaradó Red Bull-támogatott helyért.
