A Red Bull volt csapatfőnöke a Brit Nagydíj után hagyta el pozícióját, és azóta megegyezett korábbi munkaadójával a távozás feltételeiről. Horner állítólag 2026 tavaszán térhet vissza a paddockba, miután a kifizetés egy részéről lemondott azért, hogy lerövidítse a kényszerpihenőjét.
A sajtóban több csapat is felmerült már lehetséges új munkahelyként: a Haas érdeklődik iránta, mert résztulajdonosi szerepet is vállalna, míg az Alpine azért vonzó számára, mert jó kapcsolatot ápol Flavio Briatoréval.
A Renault ugyan megerősítette elkötelezettségét a Forma-1 iránt, de egy újabb gyenge szezon után esetleg hajlandóak lennének meghallgatni az ajánlatokat.
Az Aston Martin papíron szintén logikus választás lenne Horner számára. Nem kellene költöznie, ráadásul Andy Cowell jelenlegi csapatfőnök egyben vezérigazgató is, így ez a szerep kettéosztható lenne.
A brazil UOL jelentése szerint azonban Adrian Newey szerződése húzhatja keresztül ezt az opciót. A lap úgy tudja, hogy Newey kontraktusa tartalmazhat olyan kitételt, amely „megtiltaná Horner alkalmazását".
A tervezőzseni úgy érezte, hogy Horner nem adta meg neki a kellő elismerést a Red Bull-os munkájáért, mielőtt tavalytávozott az energiaitalos istállótól.
Bár Horner és Newey között ma már jó a viszony, az más kérdés, hogy szeretnének-e ismét együtt dolgozni. Lawrence Stroll, az Aston Martin tulajdonosa „mindig a legjobbakat akarja megszerezni", ami akár Hornert is jelentheti, de Newey véleménye döntő lehet ebben a kérdésben.
-crop-1200x800.jpg)