A brit versenyző az élről rajtolva végig uralta a futamot, bár Leclerc folyamatosan nyomás alatt tartotta. A monacói Ferrari-pilóta már a rajtnál megpróbálta megtámadni Norrist, azonban a McLaren versenyzője megőrizte vezető pozícióját.
Az első körökben Gabriel Bortoleto falba csúszása miatt VSC-s fázis alakult ki, amit több pilóta is kihasznált az első bokszkiállásához.
Pierre Gasly a kilencedik körben komoly balesetet szenvedett, amikor a Nouvelle sikánnál Cunoda Júkival ütközött. A francia versenyző autója súlyosan megsérült, így feladni kényszerült a versenyt, míg a Red Bull japán pilótája folytatni tudta.
Max Verstappen stratégiai játszmába kezdett, késleltetve első bokszkiállását egészen a 29. körig. A regnáló világbajnok ezzel átmenetileg átvette a vezetést, azonban a friss abroncsokkal rendelkező riválisai gyorsan felzárkóztak. A holland váltóproblémákra panaszkodott, és végül csak a negyedik helyet szerezte meg.
Fernando Alonso technikai hiba miatt a 39. körben kiesett, miután füstölni kezdett az Aston Martin. George Russell szabálytalanul előzött és bokszutca-áthajtásos büntetést kapott.
A futam utolsó szakaszában Norris magabiztosan tartotta pozícióját, míg Verstappen egyre gyengülő gumikkal küzdött. Norris végül három másodperces előnnyel győzött Leclerc és Piastri előtt, valamint megfutotta a leggyorsabb kört is, Verstappen pedig az utolsó előtti körben teljesítette második kiállását.
Az egyéni pontversenyben Norris három pontra zárkózott fel Piastri mögé, míg Verstappen hátránya 25 pontra nőtt.