Az F1 Oversteer értesülései szerint a Red Bull keményen dolgozik azon, hogy Lindblad számára helyet találjon a Forma-1-ben jövőre, annak ellenére, hogy a brit fiatal valószínűleg nem nyeri meg a Forma-2 bajnokságot.
Lindblad az év elején szerezte meg a szükséges szuperlicenc-pontokat a Formula Regional Oceania Championship megnyerésével és már teljesített is egy első szabadedzést.
Ha Lindblad a Racing Bullshoz kerül és Hadjart előléptetik a Red Bullhoz, akkor az utolsó ülésért Lawson és Cunoda között dőlhet el a harc. Az Autosport Web jelentése szerint Cunoda most „előnyben lehet" Lawsonnal szemben a 2026-os szerződés tekintetében.
A japán lap Red Bull-os forrásai arról beszéltek, hogy „Lawson már nem számít nagyra értékelt pilótának a csapat felsővezetésénél".
Az új-zélandi versenyzőt mindössze két futam után távolította el a Red Bull 2025 elején, és bár Laurent Mekies pozitívan nyilatkozott Lawsonról, mióta Christian Horner helyébe lépett, de valószínűleg nincs kellő befolyása ahhoz, hogy a 23 éves pilótát megtartsa Racing Bulls-ülésében még egy évre.
Ráadásul „Lawson verseny közbeni magatartása is vizsgálat tárgyává vált", az Olasz Nagydíjon Cunodával történt ütközése nem szolgálja érdekeit. A helyzet egyre bonyolultabbá válik a fiatal versenyző számára, aki pályafutása döntő pillanatához érkezett.