„Brazíliában úgy határoztunk Maxszal, hogy a bokszból rajtolunk, miután sok változtatást végeztünk az autón és új motort szereltünk be.” – írta Marko a Speedweeknek. „A kezemet a szívemre teszem: azt gondoltam, hogy Max az ötödik és a hetedik hely között érhet célba. De megint megmutatta a rendkívüli tehetségét – talán még a második hely is meglehetett volna.”
„Súlyosbította a helyzetet, hogy lassú defektet kaptunk. Ezért nem működött a kemény gumira épülő taktikánk. Jóval tovább akartunk kint maradni, és – ellentétben néhány másik versenyzővel – Maxnak jó tempója volt a kemény keveréken.”
„A terv az volt, hogy akkor nyerünk pozíciókat, amikor a lágyon vagy közepesen lévők kiállnak a bokszba. Figyeltük volna a kopást, akár egyetlen kiállással is megpróbálva a futamot. De másképp alakult.”
„Max a defektet egy darab karbon törmeléktől kapta más autók ütközéséből – vagy [Lance] Stroll [Gabriel] Bortoleto csatájából, vagy [Franco] Colapinto [Lewis] Hamilton csatájából maradt törmelékről van szó.”
„Szerencsére az egyik adatmérnökünk észrevette és azonnal figyelmeztetett. Volt egy kis szerencsénk is az időzítéssel a virtuális biztonsági autó alatt végrehajtott szükséges kerékcserénél.”
„A kemény gumi viselkedése Brazíliában kissé rejtély volt: sokan küszködtek vele, de Max nagyon versenyképes köröket tudott menni. A csapatok idén többször tapasztalták, hogy a kemény keverék nem a várakozások szerint teljesít" - tette hozzá Marko.
