A neves brit istálló újabb művészi alkotással gazdagítja a Forma-1 történetét, miután az OKX főszponzorral együttműködve egyedi megjelenést dolgozott ki a monacói versenyhétvégére. A csapat legújabb kreatív projektje ismét bizonyítja, hogy a tradíció és az innováció kéz a kézben járhat a modern autósportban.
"Nagy büszkeséggel tölt el bennünket, amikor lehetőségünk nyílik gazdag örökségünk ünneplésére" - mondta Louise McEwen, a McLaren Racing marketingigazgatója, aki a festés kapcsán kiemelte az együttműködés jelentőségét. "Az OKX-szel közösen megalkotott dizájn nemcsak múltunk előtt tiszteleg, hanem mindkét márka innovatív szemléletét és előremutató gondolkodását is tükrözi. Már alig várom, hogy láthassam az autóinkat az következő két versenyhétvégén ezekben a színekben."
Az OKX marketingigazgatója, Haider Rafique a projekt kapcsán megosztotta gondolatait a sport fejlődéséről.
"A Forma-1 hatalmas változásokon ment keresztül az évek során, a technológiai fejlesztésektől kezdve egészen a rajongótábor közelmúltbeli növekedéséig. A sportág kultúrája folyamatosan alakul, és nagyszerű látni azt a szabadságot, amellyel a határokat feszegethetjük. Ez tökéletesen összhangban áll célkitűzésünkkel, hogy új megközelítéseket találjunk a pénzügyek és a finanszírozás terén. A Riviera festés ezt az átalakulást szimbolizálja, valamint azt az eleganciát és innovációt, amely mind az OKX-et, mind a McLarent jellemzi."