Herta a Cadillac F1 Teamnél tesztpilóta lett, miközben a Hitechnél F2-ülést vállalt, hogy összegyűjtse a szuperlicenc-pontokat és európai pályákon, eltérő abroncsokon edződjön. O’Ward a RACER-nek nyilatkozva méltatta riválisát.
„Nagyon tehetséges” – mondta. „Remek ellenfél volt az IndyCarban, és a legjobbakat kívánom neki. Meglepne, ha 2027-ben nem látnánk Forma-1-es ülésben. Nem hinném, hogy ezt a váltást úgy csinálná, ha nem lenne előtte az a lehetőség.”
„Nagyon izgatott vagyok miatta, és tényleg szeretném, ha jól menne, mert ő fogja képviselni az IndyCart. Szerintem nem csak magát viszi, biztosan sokan támogatják is, hogy jól szerepeljen azon túl, hogy jövőre az F2-ben lesz. Azt akarjuk, hogy eljusson az F1-be, és ott is jól teljesítsen” – tette hozzá a mexikói.
O’Ward a kockázatokról is beszélt. „Nehéz feladat. A gumik nagyon mások. Az autó sokkal rosszabb, mint egy Indy-kocsi, tehát képességekben és érzésre is lefelé lép. Meglepne, ha csak a versenyzés kedvéért csinálná. Nem tudom, de nagyon remélem, hogy azért teszi, mert van egy F1-es ülés a háttérben, különben nagyon hiányozna neki az IndyCar. Tudom, hogy így lenne.”
