hero image
dppi

Rejtélyes megoldással rukkolt elő a Ferrari SF-23-as

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Lewis Hamilton nem kérdezett, büntetett a Kínai Nagydíjon (videó)

FORMA-1

Újabb nézetből Fernando Alonso mágikus startja a Kínai Nagydíjról

FORMA-1

Videós összehasonlítás Alonso és Sainz megcsúszásáról a Kínai Nagydíjról

FORMA-1

A dominancia új foka: egy adat, ami megmutatja, mekkora előnyben volt Verstappen Kínában

Motorsport.hu
2023/02/17 15:59
A Ferrari 2023-as Forma-1-es autójának legérdekesebb új megoldása a pilótafülke körüli csatornarendszer, amelyhez hasonlót még nem láttunk az új technikai szabályrendszerben, de pontosan milyen célt szolgál a figyelemre méltó kialakítás?
Ajánlott A McLaren pilótája is odaszúrt Lance Strollnak

Bár a Ferrari 2008 óta nem tudott világbajnokságot nyerni, az utóbbi években messze az egyik legkreatívabb csapatként tevékenykedtek a Forma-1-ben. Az előző szabályciklus végére mindenki átvette a Ferrari 2017-ben bemutatott „postaláda” oldaldoboz-elrendezését, a mai napig nem tudjuk, pontosan hogyan játszották ki 2019-ben az FIA üzemanyagátfolyásmérő szenzorait, és a 2022-es szezon előtt is sokkolták az F1-es közösséget a fürdőkád becenevű oldaldoboz-kialakításukkal.

Az sem véletlen, hogy pont a Ferrarinál jelent meg idén egy újabb forradalmi csatornarendszer. 2008-ban a Ferrari volt az első csapat, amely valaha is S-csatornával látta el az autójának orrát, a Ferrari főtervezője pedig 2021 óta az a David Sanchez, aki 2010 előtt a McLaren F-csatornáját kialakító munkacsoport vezetője volt, tehát nincsenek híján a szakértelemnek a Ferrarinál a szem elől eldugott csatornákkal kapcsolatban.

A teljes cikkért kattints a hu.motorsport.com-ra!