A spanyol média beszámolója szerint Sainz a Francia Nagydíjon egy negyedik motort kénytelen használni, ami azt jelenti, hogy a mezőny végéről kell majd rajtolnia a futamon. A hír nem teljesen váratlan, miután Ausztriában kigyulladt az autója.

Az Osztrák Nagydíj drámaian alakult Sainz számára. A spanyol a második helyével a dobogós helyezés felé tartott, de a verseny utolsó szakaszában a Ferrari motorja kigyulladt. A Marca értesülései szerint Sainznak motort kell cserélnie Franciaországban, ezért a rajtrács hátuljáról indulhat majd.

A Ferrari azonban a javított specifikációt csak Spában vagy Monzában vezeti be, ahol Sainz akkor újabb rajtbüntetést kaphat, így nem túl szerencsés pillanatban vesztette el a legutóbbi erőforrását a spanyol.

A Ferrari a jelenlegi motorkészletéből még használhatna büntetés nélkül, de a spanyol lap azt állítja, hogy a többi motor már most is a határon van a futásteljesítményt tekintve. A Paul Ricard pályán ez nem opció.

A Ferrari azt remélte, hogy a nyári szünetet negyedik motor nélkül vészeli át, de ehelyett Sainz most egy új, azonos specifikációjú motort kap, aminek még mindig vannak megbízhatósági problémái. Sainz kiesése a bajnokságra is csapást mért. A spanyol már 75 ponttal van lemaradva Max Verstappen mögött a pilóták bajnokságában. Csapattársához, Charles Leclerchez képest 37 pont a különbség.

AJÁNLATOK A CÍMLAPRÓL