A McLaren tempó tekintetében nem tudta felvenni a versenyt Max Verstappen Red Bulljával, aminek következtében Norris és Piastri egyetlen esélye a holland átugrására az volt, hogy kivárnak a kerékcseréjükkel, hátha bejön a safety car, és Verstappen elé tudnak visszajönni a pályára.
A biztonsági autó nem jött, a wokingi alakulat pedig úgy döntött, hogy Piastrit hozza ki először, hogy fedezzék a korábban már a kiállását teljesítő Leclerc-t. Norris, mint a versenyen előrébb lévő mclarenes azt mondta, hogy rendben van, ha nem lesz alávágás - ekkor 3,5 másodperc volt közöttük.
Aztán a McLaren elrontotta Norris kiállását, ami 5,9 másodperces azaz az ideális kiállásnál közel 4 másodperccel lassabb volt, így pedig Norris 1,5 másodperccel Piastri mögé jött vissza.
Ezt követően a McLaren megkérte Piastrit, hogy engedje el maga mellett Norrist, és emlékeztették őt a tavalyi Magyar Nagydíjra, amikor Norris engedte el maga meleltt őt. Az ausztrál pedig - ha nem is vidáman -, de teljesítette a csapat kérését, Norrist viszont már nem tudta támadni, így a harmadik helyen ért célba, Norris pedig a második lett.
Szerintetek jó döntést hozott a McLaren? Szavazni az alábbi beágyazásban tudtok, a kommentszekcióban pedig ki is fejthetitek a véleményeteket.