Hamilton versenye a hármas kanyarban ért véget, ahol egy pillanatra megingott az autója és hiába korrigált, végül a jobb eleje eltalálta a falat, kitört a jobb első kerék és nem tudta tovább folytatni a futamot.
Vasseur a verseny után kiállt Hamilton mellett, mondván, a hétszeres világbajnok "hozzájárulása remek volt" a hétvége folyamán, és arra a kérdésre, hogy visszavezethető-e a baleset arra, hogy a hétszeres világbajnok nem igazán bízik az autóban, úgy felelt: "Nem igazán. Furcsa volt. Nedves volt a pálya a szemerkélő esőtől és szélesebben fordult, mint korábban."
„Meg kell vizsgálnunk, hogy történt-e valami az autóval, de nem hiszem. Összességében Lewis reakciója jó volt; jól érezte magát az autóban és tartotta Charles (Leclerc - a szerk.) tempóját, utolérte Russellt és harcolt vele. Két nehéz verseny után jól kezdett a szünet után, de az eredmény nem az, amire számítottunk.”
„A csütörtökje csendes volt, mert a szünet előtt két nehéz hétvégéje volt. Pénteken inkább az autóval volt gond, nem vele. Az elvégzett munkával több mint elégedett lehetek. Lewis ma jó tempót diktált. Eldobta az autót, de összességében nagyon jó teljesítményt nyújtott."
„Monaco óta az időmérős tempó jó volt, ott volt Kanada, Silverstone, Ausztria – folyamatosan javult. A szünet előtti utolsó két verseny nehéz volt, de most a Q3-ban csak egy tizeddel maradt el Charles-tól. Nyugodtak kell maradnunk, és a szezon átlagát kell vizsgálnunk."
„Őszintén szólva, a verseny után sokkal jobb kedve volt, mint az elmúlt négy-öt versenyhétvégén. Jó tempót diktált, és harcolt Russell-lel. Péntek után sikerült javulnunk, így a hangulat pozitív volt. Sokat tanulhat a hétvégéből, és önbizalmat szerezhet Monzára.”
Erre az önbizalomra szüksége is lesz, hiszen súlyos büntetést kapott a következő versenyre.