Motorsport.hu|2025. 11. 18. 12:29
Azok után, hogy a Williams feketébe öltözik a most következő versenyhétvégére, a Sauber és az Alpine is módosított egy kicsit a megszokott dizájnon, bár hatalmas változásokra azért nem kell számítani.

Azt már előre sejteni lehetett, hogy Las Vegasra több alakulat is különleges festéssel vagy csapatruházattal (lásd Ferrari) készül, hiszen az amerikai piac rendkívül fontos a Forma–1 számára, a nevadai éjszakában és a híres város fényáradatában pedig nagyon jól tud kinézni egy-egy megoldás.

Arról már korábban írtunk, hogy a Williams autója jelentősebben átalakul erre a hétvégére, de azóta további két csapat is megmutatta egyedinek nevezhető festését. A Sauber az „Utolsó kör” fantázianevet kapó megoldást választotta, amellyel a főszponzor, a Stake-kel való együttműködés lezárulását ünneplik, hiszen az idény végeztével különválnak az útjaik.

Túlzottan komoly átalakulásra azért nem kell számítani, hiszen ahogyan az talán a névből is leszűrhető, a festés annyiban módosult, hogy a C45-ös masinát „körülöleli” a kockás zászló, így jelezvén a partnerség végét. Az autó ezt leszámítva megtartja az elmúlt szezonokban már megszokott zöld-fekete kombinációt.

Ami pedig az Alpine-t illeti, náluk még kisebb a változás, de ők is a főszponzoruk, a BWT előtt tisztelegnek azzal, hogy ismét kicsit több rózsaszín kap helyet a versenyautón. Érdekesség viszont, hogy miközben az elmúlt években rendszeresen láthattunk tőlük szinte teljesen rózsaszín vagy pink festést, addig most nem ez a helyzet.

Az említett színárnyalat ugyanis a már idén megszokott helyek mellett csak az oldaldobozon és a motorborítás végén kap hangsúlyosabb szerepet, miközben az autó egy jelentős része továbbra is kék marad. Fontos azonban megemlíteni, hogy a franciák mindhárom hátralévő hétvégén ezzel a kinézettel fognak pályára gurulni, míg a Sauber elvileg csak Las Vegasban megy a maga különleges festésével.

Mindeközben egyébként a Racing Bulls is erősen utalt rá, hogy ők is módosítják az autójuk festését erre a hétvégére, ami nem meglepő, hiszen már az előző években is éltek ezzel a marketingfogással.