Az olasz Gazzetta dello Sport beszámolója szerint az FIA alaposan átvizsgálta a Red Bull RB18-as hátsó felfüggesztését a barcelonai téli tesztek alatt, de nem tudni arról, hogy bármi szabálytalanságot találtak volna.

A Red Bull Racing idén is a Max Verstappen, Sergio Perez párossal áll rajthoz a Forma-1-ben, előbbi versenyző kocsiján pedig most már az 1-es rajtszám virít, hiszen tavaly hozzá vándorolt az egyéni világbajnoki trófea a drámai szezonzárót követően.

Múlt héten pedig a barcelonai teszteken próbálhatta ki a két pilóta a Red Bull RB18-at, és összesen 358 kört teljesítettek a három nap alatt, amivel a negyedik legtöbb kilométert tették meg – a Ferrari, a Mercedes és a McLaren előzte meg őket ilyen tekintetben.

És mivel idén egy teljesen új éra kezdődik a Forma-1-ben, többek között a ground effect visszatérésével, érdekes megoldásokat láthattunk Barcelonában, többek között az oldalszekrényeknél láthattuk, milyen különböző irányokba mentek az istállók.

Az olasz Gazzetta dello Sport beszámolója szerint pedig az FIA – Ross Brawn és Pat Symonds révén – alaposan átvizsgálta az RB18-as hátsó felfüggesztését, a folyamat során pedig nem találtak szabálytalanságot az osztrák istállónál.

A Forma-1-es szezon március 10. és 12. között a bahreini tesztekkel folytatódik, az év első versenyét pedig szintén Bahreinben rendezik, méghozzá március 20-án. Bár a versenyzői felállások már hivatalossá váltak, viszont az orosz-ukrán helyzet miatt nem biztos, hogy Nyikita Mazepin megtarthatja az ülését a Haasnál.

AJÁNLATOK A CÍMLAPRÓL