A maranellói csapat a nagy várakozások ellenére nem tudott áttörést elérni: Lewis Hamilton érkezése Charles Leclerc mellé sem hozott futamgyőzelmet, az egyetlen siker egy kínai sprintgyőzelem volt, miközben Leclerc öt dobogót gyűjtött.
A monacói szerint a Ferrari jelenleg csak a negyedik erő a mezőnyben, a McLaren, a Mercedes és a Red Bull mögött, az SF-25 pedig egész évben balanszproblémákkal és hasmagassági érzékenységgel küzdött.
A spái hátsó felfüggesztés-fejlesztés nem váltotta be a reményeket, miközben Vasseur ezt a vonalat preferálta az aerodinamikai frissítésekkel szemben, amit a beszámolók szerint a versenyzők kérései sem írhatnak felül.
A vezetői döntéseket az is bonyolította, hogy a hírek alapján Vasseur nem akart konfliktust a Ferrari elnökével, John Elkannal, akiről korábban azt is írták, fontolóra vette a csapatfőnök menesztését.
Ebben a kontextusban tette fel a La Gazzetta újságírója a kérdést Andrettinek, aki a Cadillac vezető tanácsadójaként 2026-tól a Ferrarival is együttműködik, hiszen a csapatot a Ferrari fogja ellátni motorral.
Arra a kérdésre, hogy elvesztette-e a bizalmát Vasseurben, Andretti így felelt: „Igen.” – hangzott a tömör válasz.
A Ferrari 2026-tól erőforrásokat fog szállítani a Cadillacnek egészen addig, amíg a General Motors saját motorja nem debütál az évtized végéig; a partnerség árnyékában Andretti megjegyzése különösen figyelemre méltó.
