A francia istálló a soron következő montreáli hétvégén kísérletezni szeretne a különböző leszorítóerős csomagokkal, hogy megtalálhassák a legjobb megoldást. Ennek részeként pedig többféle szárnyat is elvisznek a helyszínre.

Az Alpine autója volt a leggyorsabb a bakui egyenesekben az elmúlt hétvégén, és most a csapatnál remélik, hogy ez Kanadában is segítségükre válhat. Azzal viszont tisztában vannak, hogy a Gilles Villeneuve-pálya egyedi kihívásokkal rendelkezik.

Pat Fry, az alakulat technikai igazgatója kifejtette, hogy ezúttal talán nagyobb leszorítóerőre lesz szükségük, ezért több szárnyverziót is ki fognak majd próbálni, hogy megtalálhassák a legideálisabb beállításokat.

„Bakuhoz viszonyítva ezúttal valamivel nagyobb leszorítóerőre lesz szükség. Egy szinttel tovább fogunk menni a hátsó szárny esetében, és lesz néhány szárnyverziónk, hogy megtalálhassuk az optimális beállítást.”

„A pálya jellege miatt Montreálban több leszorítóerőre van szükség, mivel a hosszabb egyenesek mellett több lassú és középgyors kanyar is található rajta. Bakuhoz hasonlóan viszont itt is fontos lesz a motorerő, valamint a fékekre is figyelni kell, mert komoly igénybevételnek lesznek kitéve” – magyarázta Fry az Alpine hétvégi előzetesében.

Bakuban egyébként bejött a csapatnak a nagyon visszavágott hátsó szárny, hiszen a futamon az autóikat szinte lehetetlenség volt megelőzni, így több pilóta is beszorult mögéjük, ez pedig segített nekik, hogy újabb pontszerzést könyvelhessenek el.

Mindezek fényében érdekes lesz majd figyelni, hogy végül milyen beállításokra szavaznak majd Kanadában Fernando Alonsóék.

AJÁNLATOK A CÍMLAPRÓL