A Miami Nagydíjon mutatták be először a Cadillac F1-es logóját, és hivatalosan is elindították a csapatot. A Forma-1 évekig ellenállt egy tizenegyedik csapat hozzáadásának, de a General Motors által támogatott alakulatot végül tavaly felvették a mezőnybe.
A munkálatok már javában folynak mind az amerikai bázison, mind az új, Silverstone közelében található brit gyárukban annak érdekében, hogy a lehető legversenyképesebb autót készítsék el a következő szezonra. A Forma-1 2026-ban új szabályokat vezet be, ami várhatóan kiegyenlíti a mezőnyt a Cadillac számára is.
A Motorsport.com jelentése szerint a Cadillac szeretné „elkerülni" az újonc pilótákat első szezonjukban, ami azt jelenti, hogy Herta – aki nem rendelkezik FIA-szuperlicensszel – „vesztett súlyából" a Graeme Lowdon csapatfőnök általi kiválasztási versenyben.
„Herta jelenlegi kilencedik helye az IndyCar-ban nem elegendő a szuperlicensz megszerzéséhez" – áll a jelentésben.
Sergio Perez továbbra is a Cadillac listájának élén áll, miután elvesztette Red Bull-os ülését. A listán szerepel még Csou Kuan-jü és Valtteri Bottas is, valamint az Aston Martin tartalékpilótája, Felipe Drugovich.
A „különleges" Drugovich F1-es tapasztalata mellett jelenleg a Cadillac színeiben versenyez az IMSA SportsCar bajnokságban, míg Mercedes tartalékosa, Frederik Vesti iránt szintén érdeklődik a csapat.
Mario Andretti – aki a csapat tanácsadójaként tevékenykedik – nagy rajongója Hertának, de úgy tűnik, ez nem lesz elegendő ahhoz, hogy neve továbbra is a jelöltek között maradjon.