A Red Bull még nem döntött arról, hogy Cunoda a főcsapatnál marad-e, visszatér-e a Racing Bullsba, vagy ülés nélkül marad. Mivel 2026-tól a Honda az Aston Martint támogatja az F1-ben, alternatív útvonalak kerültek előtérbe.
Jacques Villeneuve a Sky UK műsorában úgy fogalmazott: „Még mindig nagyon messze van a csapattársától. Nem tesz hozzá semmit – sem tempóban, sem pontokban, sem abban, hogy segítse Maxot a bajnokságban.” – tette hozzá.
„Sok tapasztalata van. Láttuk tőle a maximumot. Már lefelé tart, úgy tűnik, valamiért túlságosan védik őt.” – vélekedett 1997 Forma-1-es világbajnoka.
Ez a „védelem” a Hondához is köthető, amely régóta támogatja Cunodát, és továbbra is a saját versenyprogramjában tarthatná. Az IndyCar-szakíró Tony Donohue az Unverified podcastban azt mondta:
„Pletykák keringenek arról, hogy Cunoda Júki 2026-ban a Dale Coyne Racing 19-es autójába kerülhet a Honda támogatásával. Szerintem jövő héten kiderül – és nem hiszem, hogy visszatér az F1-es ülésébe.”
Korábban összeboronálták az Alpine-nal is – hivatalosan 2026-ra még van ott hely –, ám azt a ülést mostanra állítólag Franco Colapintónak tartják fenn, a hosszabbítást a braziliai hétvégén jelenthetik be.
Juan Pablo Montoya szerint az F1-en kívüli váltás reális kimenet lehet: „Cunoda az Alpine-nál lehetne a furcsa csavar, ami mindenkit meglep. De ha kimarad, tartalék lesz, vagy más elfoglaltságot kell találnia – és el kell engednie a Forma-1-et.” – fogalmazott.
