Az új-zélandi pilóta már szombaton letette a névjegyét, hiszen a harmadik helyre kvalifikálta magát a kaotikus időmérőn, a verseny elején pedig megtartotta ezt a pozíciót. Később aztán a tempója nem volt elég ahhoz, hogy feltartóztassa a Mercedeseket, de arra igen, hogy a mögötte kialakult DRS-vonatból senki se menjen el mellette.
A futam utolsó körei igazán stresszesre sikerültek számára, hiszen Juki Cunoda, Lando Norris és Lewis Hamilton is ott loholt a nyakában, így elég lett volna egyetlen hiba, és talán többen is megelőzik őt. Lawson teljesítményén azonban valóban látszik az utóbbi időben elért fejlődés, így végig higgadt tudott maradni.
Amikor azonban a leintés után arra kérték, hogy értékelje a versenyt, nem meglepő módon azért elismerte, hogy az kissé stresszes volt számára. „Ha őszinte akarok lenni, nem élveztem annyira. Az eredmény természetesen azonban remek. Persze amikor a harmadik helyről indulsz, reménykedsz benne, hogy meg tudod tartani a pozíciód.”
„A tempónk egyszerűen azonban nem volt meg hozzá, pedig én mindent beleadtam, különösen az utolsó 15 körben, amikor magam mögött kellett tartanom a többieket.” Lawson a verseny első szakaszában egyébként Andrea Kimi Antonellit is fel tudta tartóztatni egy jó darabig, de az olasznak végül sikerült elmennie mellette.
„Amikor Kimi megjelent mögöttem, sikerült működési ablakba vinnem az abroncsokat, és egy ideig védekezni tudtam ellene. Végül azonban kifogytam az energiából a hosszú egyenesben.” Lawson ugyanakkor tanult ebből az esetből, és a futam végén, amikor a korábban említett pilóták üldözték őt, már jobban csinálta, így Cunodának igazából egyetlen valódi előzési kísérlete sem volt.
„Megtanultam a leckét, és biztosra mentem, hogy a futam későbbi szakaszában már ne fordulhasson elő velem ilyesmi” – utalt az akkumulátor menedzselésére. Abban viszont kételkedik, hogy Antonellit és a Mercedest sokkal tovább tudta volna tartani, hiába osztja be jobban az extra energiát.
„Nem hinném, hogy lett volna elég tempónk ahhoz, hogy még 30 körig előtte maradjunk. Az akkumulátorral kapcsolatos probléma nyilván frusztráló volt, de az eredmény ettől még nagyszerű.”