A sprinten Oliver Bearmannel történt incidensért büntetőpontot osztottak ki neki, az időmérőn azonban a középmezőnyben a Racing Bulls villant: Hadjar az 5., Lawson a 7. rajtkockát szerezte meg.
A kaotikus futamon a Ferrari kettős kiesése is szerepet játszott abban, hogy mindketten pontot szereztek, mégis Lawson végzett előrébb, 6 pontot hozva Hadjar 4 egységével szemben.
A hajrában Lawson és a Sauber pilótája, Nico Hülkenberg egyaránt egyetlen bokszkiállással próbált védekezni az újabb gumin érkezők ellen.
Hadjar átverekedte magát Hülkenbergen, és az utolsó körben csapattársát is támadta, össze is értek, de Lawson megtartotta a pozíciót.
A leintés után jött az új becenév. A versenymérnöke így dicsérte:
„Ez mesteri volt! Csak előre, csak előre.” Lawson válasza rövid volt: „Haver, nagyon boldog vagyok.” Erre érkezett a felelet: „Ennyi. Új-Zéland védelmi minisztere, Liam Lawson.”
Hadjart a sajtó folyamatosan Red Bull-előléptetéssel hozza összefüggésbe az idény végén, míg Lawson szerződése lejár.
Ugyanakkor egy ilyen eredmény és az, hogy Cunoda Júki ismét a mezőny végén zárt, növelheti az esélyeit a 2026-os rajtrácsra.
