A mezőny zöme a következő, 2026-ban érkező korszakra készül, ezért az idei fejlesztési ütem lelassult, ám két istálló mégis új elemeket vet be az Amerikai Nagydíjon.
A Mercedes kisebb, a hátsó sarokra vonatkozó módosítást alkalmaz: átrajzolt felső peremet és kisebb fesztávú szárnyacskákat kapott a csomag, amelytől a felső légáramlás javulását, valamint kedvezőbb gumikezelést várnak.
A Haas ezzel szemben átfogó csomagot készített a VF-25-höz, amely a padlólemezre összpontosít. Új padlólemez-test, padlókerítések, padlóélek, oldaldoboz-beömlő és hátsó szárnyacska alkotja a csomagot, amely a Brit Nagydíj óta az első igazán nagy frissítés a csapatnál.
A Haas oldaláról Esteban Ocon kapja meg az új elemeket a gyakorláson, egy második készletet pedig Oliver Bearman használhat.
