A Mercedes kellemetlen helyzetbe került a Las Vegas-i időmérőt követően, ugyanis az FIA technikai delegáltja jelentést tett a csapatról, miután nem küldték be időben a kötelező beállítási adatlapokat mindkét autóról. A szabályok szerint minden versenyzőnek kötelessége megadni a felfüggesztésre vonatkozó beállításokat, mielőtt először elhagyják a bokszutcát a sprintidőmérő és az időmérő edzés során.
A vonatkozó előírás, a sportkódex 40.1-es cikke kimondja, hogy „minden résztvevőnek biztosítania kell a technikai delegáltnak a felfüggesztés beállítási lapját mindkét autóról, még azelőtt, hogy azok először elhagynák a pitlane-t a sprintidőmérő és az időmérő alkalmával”, ugyanis ez az FIA ellenőrzési rendszerének egyik alapköve.
Mivel a Mercedes ezt nem teljesítette, Jo Bauer technikai delegált a stewardokhoz továbbította az ügyet, akik várhatóan még a futam előtt meghozzák döntésüket a lehetséges következményekről.
A nap más szempontból sem alakult jól a csapat számára, ugyanis Andrea Kimi Antonelli nem jutott tovább az időmérő első szakaszából, ami tovább növeli a frusztrációt a garázsban.
Nem a Mercedes volt az egyetlen, amelyet jelentettek, ugyanis a Williams is a stewardok elé került, miután nem szolgáltatta vissza elektronikusan a szükséges köztes gumikészletet az FP3-at követően. Ez az eljárás a sportkódex 30.4-es cikkében szerepel előírásként, ezért az FIA erre is külön figyelmet fordít.
