Miközben a Red Bull még három versenyzői ülést nem töltött be a 2026-os Forma–1-es szezonra, az Azeri Nagydíj előtt Helmut Marko elárulta, hogy Max Verstappen mellett már Isack Hadjar szerződése is biztosított. Egyelőre azonban nem tudni, hogy a francia pilóta a Red Bull Racing vagy a Racing Bulls színeiben folytatja majd.
Az energiaitalos istálló számára nem alakul fényesen a 2025-ös év, hiszen a konstruktőri címről már lemondhatnak, ráadásul úgy tűnik, hogy Max Verstappen sem tudja felvenni a versenyt a McLarenekkel az egyéni pontversenyben. Különösen Cunoda Juki teljesítménye okoz csalódást a második RB21-es volánja mögött – a japán pilóta jelenleg az utolsó helyen áll azok között, akik az összes futamon rajthoz álltak.
Hadjar újonc létére kiemelkedő teljesítményt nyújt a Racing Bullsnál, különösen a zandvoorti dobogós helyezése figyelemreméltó. A paddockban már olyan pletykák is szárnyra kaptak, miszerint jövőre akár a Red Bull főcsapatához is felkerülhet.
"Még mindig reménykedünk Jukiban" – nyilatkozta Marko a Kleine Zeitungnak. "Az a célja, hogy a szezon hátralévő részében minél többször és következetesebben szerezzen pontokat. Aztán meglátjuk, jövőre hogyan alakul a helyzet."
Még nem dőlt el, ki lesz Max Verstappen csapattársa 2026-ban, de Hadjar szerződéshosszabbítása már tény. "Szándékosan várunk legalább október végéig, esetleg még tovább is, hogy minden összehasonlítást elvégezhessünk. Egyedül az biztos, hogy Verstappennek és Hadjarnak van szerződése" – árulta el a csapat főtanácsadója.
A korábban ismeretlen részlet szerint Hadjar egyéves megállapodását minimum 2026-ig meghosszabbították. Hogy Liam Lawson és Cunoda kap-e új szerződést, vagy esetleg az F2-ből érkező Arvid Lindblad váltja valamelyiküket, azt később jelentik be. "Még meg kell küzdeniük érte" – zárta Marko.