Az aero rácsokat a tesztnapokon használják, hogy menet közben nyomás- és áramlásadatokat gyűjtsenek a karosszéria különböző pontjain; a garázsban és a pályán azonban kezelhetőségük kockázatokat hordoz, amelyekkel a személyzet rendszeresen szembesül.
„Nem tudom megmondani, hány hegem van attól, hogy ezek között dolgoztam az előszezoni teszteken.” – írta Nicholas. „És még amikor véreztél is, jobban aggódtál amiatt, hogy eltörted-e az alkatrészt, mint a saját ujjad miatt.”
A rácsokat „tüskés bőr-mágneseknek” nevezte, megjegyezve, hogy az évek során ujját, könyökét és nyakát is felsértették. Amikor egy rajongó a javítás menetéről kérdezte, így felelt: „Az én folyamatom? Bocsánatot kérek az elektromos szerelőtől, aztán elsétálok, mielőtt még rosszabbá tenném.”
Hozzátette a használatról: „Szerencsére általában csak a nap első pár körére kerülnek fel. De igen, egy igazi púp volt a hátunkon!”
Nicholas egy szeptemberi, gyors bokszkiállásokból kiinduló vitára is reagált, miután valaki „három másodperces munkaműszaknak” nevezte a szerelők munkáját: „Ezért nem nagyon lépnek interakcióba itt az emberek a paddockból. Az ilyen bullshit vélemények miatt. Kínos.”
A munkaterhelésről és bérekről ezt írta: „Egy F1-es technikus átlagfizetése inkább 60 ezer font körül van. Az átlagos munkahét nagyjából 70 óra. A legtöbben turistaosztályon repülnek, és senki sem kap több fizetést attól, hogy a bokszcsapatban van.”
Majd személyes példát hozott: „Az első fizetésem, amivel 22 évesen beutaztam a világot az F1-ben, 42 ezer font volt. Otthoni kötelezettségek nélkül úgy éreztem, mintha megnyertem volna a lottót.”
A 42 ezer font éves fizetés forintra átszámítva bruttó 18,5 milliónak felel meg, azaz havi bő 1,5 millió forintnak megfelelő összeget kereshetett ekkor Nicholas, míg egy átlagos technikus szerinte évi 26,5 millió forintot visz haza, ami havi bruttó 2,2 millió.
-crop-1200x800_640x427.jpg)