A nürburgringi GT-verseny a felénél tart, Max Verstappen pedig jó úton halad az A-licensz megszerzése felé, hiába akadtak gondok a második kocsival.

Minden figyelem Max Verstappenre irányul a Nürburgringen. A 27 éves, négyszeres Forma-1-es világbajnok azért utazott Németországba, hogy megszerezze az A-licenszét. Erre az engedélyre van szüksége azoknak a versenyzőknek, akik GT3-as autókkal indulnának a 24 órás nürburgringi futamon.

Verstappen világosan megfogalmazta szándékát, és lenyűgözően teljesített az időmérőn - a kevesebb lóerő és pluszsúly ellenére is hatodik lett. Saját kategóriájában több mint egy perccel előzte meg a második helyezettet, míg az összetett éllovasától mindössze tíz másodperccel maradt el, pedig nekik lényegesen erősebb volt a gépük.

A startot követően ez komikus helyzeteket teremtett - Verstappen az egyenesekben visszaesett, majd a kanyarokban újból előzött.

Természetesen Verstappen nem a győzelemért küzd a Cup 3-as osztályban, azonban biztosan haladhat az áhított A-licensz felé. Mindez annak ellenére, hogy gondok merültek fel a 89-es autóval, amelyet szintén vezetnie kellett volna.

A szabályok szerint Verstappennek tizennégy kört kell megtennie két különböző járművel. A holland pilótának ezért félúton át kellett volna ülnie másik autóba, ám a 89-es Porsche műszaki hibával küzdött.

A versenybizottság mégis hozzájárult, hogy Verstappen mind a 14 kört a 980-as autóban teljesítse, ezzel kielégítve a feltételeket - amennyiben a 89-es gép legalább rövid időre kimegy a pályára.

Németországból kedvező hírek érkeznek Verstappen teljesítményéről, aki kifogás nélkül halad az eljárásban. A verseny felénél tizenegy körös hátrányban van. Egy kisebb fékproblémát gyorsan orvosoltak.