Komacu az amerikai istálló újjáéledését látta legutóbb Kínában, ahol Esteban Ocon és Oliver Bearman moráljavító kettős pontszerzéssel zárta a futamot. Az eredmény nagyon szükséges gyógyír volt a csapat számára, miután nyomorúságos nyitányt éltek át Ausztráliában, ahol mindkét autó messze volt a tempótól és a pontszerzéstől.
Azonban Szuzuka hasonló kihívást jelent majd, mivel a pálya számos nagy sebességű kanyart tartalmaz, vagyis éppen azt a területet érinti, ahol a csapat autója az Albert Parkban küszködött. Ezért a sanghaji feljavult eredmények ellenére a kannapolis-i székhelyű alakulat folytatja tervét, hogy néhány fejlesztést vezessen be a versenyre.
Komacu elismerte, hogy a csapat véletlenül figyelmen kívül hagyta a nagy sebességgel kapcsolatos problémát, és a változtatások pozitív különbséget fognak hozni a középmezőnyben való rendszeres versengés szempontjából.
„Egyszerűen nem vettük észre, és akkor lehetne kérdezni, miért nem vettük észre. Mert ez tényleg elég nehéz probléma, de nem olyasmi, amit szélcsatornában látni lehet" - ismerte el Komacu.
„Olyan dolgok, mint a CFD elemzési módszertanban, még a szélcsatorna-adatok, az eszközök, amelyekkel rendelkezünk – ezek azok a területek, ahol véleményem szerint egy fokkal le vagyunk maradva."
„Szuzukában, ahogy mondtam, megpróbálunk kisebb módosításokat hozni az autóhoz. Hogy mennyit javít egyáltalán – úgy hisszük, hogy javítani fog, ezért is visszük – de ha igen, mennyit javít? Ha sokat javít, az több csatát jelent más autókkal, akkor a következő megoldással több időt tölthetünk a szélcsatornában és a CFD-ben, hogy megbizonyosodjunk róla, működni fog."