hero image

Újabb brutális szponzori megállapodást jelentett be a Red Bull, változik az RB18 festése

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Új felvételek jelentek meg a Ferrari valaha volt legmenőbb F1-es szereléséről

FORMA-1

Egyedi Ray Ban napszemüvegeket kapott Leclerc és Sainz Miamira

FORMA-1

43 éves lett Felipe Massa, aki pár másodpercig F1-es világbajnok volt

FORMA-1

Ma 31 éve jubilált Michael Schumacher az F1-ben

Motorsport.hu
2022/02/16 11:28
Elképesztően nagy, 150 millió dolláros értékű szponzori megállapodást jelentett be a Red Bull és a Bybit, egy szingapúri kriptovaluta-kereskedéssel foglalkozó platform.
Ajánlott Új felvételek jelentek meg a Ferrari valaha volt legmenőbb F1-es szereléséről

Fontos mérföldkőnek számító szponzori megállapodást jelentett be a Red Bull, miután az energiaitalos cég az „RB18” bemutatóján mutatta be az új névadó szponzorát, az Oracle amerikai techcéget.

A Bybit ugyanis a Motorsport.com értesülései szerint évente 50 millió dollárt, azaz összesen 150 millió dollárt fog fizetni az autón szereplő logóhelyekért, amivel a bejelentésük szerint az eddigi legnagyobb értékű megállapodást kötötték egy sportcsapat, és egy kriptovalutával foglalkozó cég között.

A 2022-ben papíron 140 millió dolláros költségsapkát a Red Bull így teljes egészében fedezni tudja a szponzori bevételeiből: az AP értesülései szerint az Oracle 5 éven át évi 100 millió dollárt fizet a névadó szponzori pozícióért a Red Bullnak, így a Bybit hozzájárulásával a Red Bull az infrastruktúrájának további fejlesztésére, és esetleg a motorgyártói részlegének még alaposabb bővítésére fordíthatja az erőforrásait.