A 2026-os szezonban tizenegyedik csapatként belépő Cadillac már biztosan a tapasztalatra helyezi a hangsúlyt, hiszen Valtteri Bottas és Sergio Perez összesen 527 nagydíjjal a hátuk mögött képviselik majd az amerikaiakat. A hollandiai hétvége előtt bejelentett pilótapáros leigazolása azonban csak az első lépés a komplett csapat felépítésében, miközben a háttérben továbbra is zajlanak az egyeztetések több kulcspozíció betöltéséről.
A két rutinos versenyző együttesen 16 futamgyőzelmet tudhat magáénak – tízet a finn, hatot pedig a mexikói pilóta szerzett pályafutása során –, ám a Cadillac nemcsak a versenyhétvégéken szereplő személyzetét építi. Graeme Lowdon csapatfőnök a bejelentés napján tartott sajtótájékoztatón elárulta, egyelőre kizárólag az alapfelállásra koncentráltak, így még nem született döntés a tartalékversenyzőről.
„Rendkívül elégedettek vagyunk, hogy ilyen hamar sikerült megegyezni az állandó pilótáinkkal, ugyanakkor számos háttérszerep betöltésén még dolgozunk," nyilatkozta az istálló első embere, aki szerint a tartalék- és tesztpilóták, valamint a szimulátoros munkát végző versenyzők kiválasztásának folyamata is csak ezután kezdődik meg. Lowdon hozzátette, a csapat meglehetősen ambiciózus szimulátorprogramot tervez, így vélhetően több névvel is bővül majd a pilótagárda a következő hónapokban.
A szakértők és a sajtó által leggyakrabban emlegetett jelölt Mick Schumacher, aki jelenleg az Alpine színeiben versenyez a hosszútávú világbajnokságban. A hétszeres világbajnok Michael Schumacher fia tavaly hagyta el a Mercedest, ahol F1-es teszt- és tartalékpilótaként tevékenykedett, így a német szurkolók számára még mindig van remény, hogy ha nem is teljes idényben, de újra Formula 1-es versenyautóban láthassák kedvencüket.
