Marco Mattiacci 2014-ben 8 hónapon keresztül volt a Ferrari Forma-1-es csapatának csapatfőnöke, majd Maurizio Arrivabene vette át az olasz helyét, aki az F1-es posztja előtt a Ferrari észak-amerikai részlegének elnöke és vezérigazgatója volt.
Most pedig egy másik F1-es csapatnál, az Aston Martinnál kapott komoly szerepkört: a brit márka nemzetközi márkafőnöke és kereskedelmi igazgatója lett az 51 éves szakember, aki a sajtóközlemény szerint így nyilatkozott:
„Az Aston Martin új fejezete a legizgalmasabb projekt azt egész autóiparban, és nagyon boldog vagyok, amiért nemzetközi márkafőnökként és kereskedelmi igazgatóként csatlakozhatok ehhez az elképesztő vezetői csapathoz, amit Lawrence Stroll és Tobias Moers válogatott össze.”
„Az Aston már 109 éve élvezi a világ szeretetét, szenvedélyét és hűségét, most pedig egy új termékgenerációval, az ultraluxus vásárlói élményével és a Grand Prix-versenyzéshez való visszatérésével hoz lázba egy új vásárlói réteget” – mondta Mattiacci.