Az utóbbi hetekben jelentős beszédtémává vált a 2005 végén eltűnt V10-es erőforrások visszahozatalának lehetősége. Ez a spekuláció a jövő évadtól bevezetendő módosított V6-os hibrid motorok használati idejével kapcsolatos találgatások közepette erősödött fel. Az új szabályozás szerint a belső égésű és elektromos motorkomponensek használata kiegyenlítettebb lesz.
A téma számottevő ellenállást váltott ki számos csapatnál, különösen az eredeti motorfejlesztőknél (OEM), akik hangsúlyozták, hogy a szabályozás mostani megváltoztatása jelentős kihívásokat okozna.
A McLaren jövőre az Alpine-nal együtt a Mercedes High-Performance Powertrains ügyfele lesz, és úgy vélik, a tervek bármilyen módosítása komoly bonyodalmakat jelentene minden motorfejlesztő számára.
Brown elismerte, hogy a V10-esek visszatérése „fenntartható üzemanyagokkal nagyon menő lenne", de egyetértett Christian Horner véleményével, miszerint az átállás nem feltétlenül észszerű.
„Nem igazán látom, hogyan lehetne felbontani a már meglévő rendszert, főleg a jelenleg zajló erőforrás-változtatások miatt. Az Audi érkezik, az Alpine a Mercedestől kap motort. Logisztikailag nem tudom, hogyan lehetne visszazárni a szellemet a palackba" - nyilatkozta.
„De a mi szempontunkból a HPP-vel vagyunk, és nagyon is elégedettek vagyunk velük. Ők készen állnak – vagy készen fognak állni. Tehát ez nem érintene minket" – tette hozzá Brown.