A 18 éves pilóta remek felzárkózást produkált az idénynyitó melbourne-i futamon, ahol az első Q1 kiesése után pontszerzéssel zárta a versenyt a Mercedesszel. Az ezt követő sanghaji futama szerencsétlenül alakult, mivel versenyét az első körben tönkretette egy törmelék okozta padlólemez-sérülés.
A Japán Nagydíj előtt az ötödik helyen állt a bajnokságban, és kiváló tempót mutatott a verseny során. Antonelli „nagyon meglepődött" George Russell miatt az első közös hétvégéjükön, és látványos teljesítményt nyújtott a gyakorlásokon.
Toto Wolff figyelmeztette Antonellit az ausztrál debütálása után, felismerve, hogy újoncának még van mit tanulnia. A fiatal versenyző valami „szokatlant" tett a Mercedes-bemutatkozása során, amikor a rajongókat üdvözölte első versenye előtt – ez a gesztus jó benyomást keltett az ausztrál szurkolókban.
Japánban a hatodik helyről rajtolva tartotta pozícióját, és jól gazdálkodott a Pirelli-abroncsokkal. Végül ez ahhoz vezetett, hogy egy ideig vezette a versenyt, amivel a Forma-1 történetének legfiatalabb versenyzője lett, aki kört vezetett – megelőzve ezzel Max Verstappent.
18 év, 7 hónap és 12 nap elegendő volt ahhoz, hogy megszerezze ezt a rekordot, ami valószínűleg sokáig megdöntetlen marad, függően a következő tehetséges generációtól. Ami még lenyűgözőbb, hogy a hatodik helyen ért célba, közvetlenül csapattársa, George Russell mögött, bizonyítva, hogy lépést tud tartani legközelebbi riválisával.