Az Alpine hivatalossá tette, hogy Franco Colapinto 2026-ban is a francia csapatnál versenyez, ezzel a Red Bull-körön kívüli utolsó üres ülés is betelt. Így a Red Bull Racingnél vagy a Racing Bullsnál három hely maradt, Isack Hadjar, Cunoda Júki, Liam Lawson és Arvid Lindblad közül valaki kiszorul.
Isack Hadjar jövője formálisan még nem dőlt el, ugyanakkor a várakozások szerint Max Verstappen csapattársa lehet a Red Bullnál, és ha ez valamiért nem valósulna meg, a Racing Bulls számára alternatívát jelenthet.
A három érintett közül sokak szerint Lindblad léphet fel a Forma–2-ből a Racing Bulls ülésébe, ami a maradék egy helyért Cunoda és Lawson közvetlen versenyét hozná.
A japán versenyző idei szereplése Verstappen mellett kevés nyomot hagyott, mégis elképzelhető, hogy visszatér ahhoz az alakulathoz, ahol bemutatkozott - ebben az esetben Lawson maradna ülés nélkül. Ha viszont Lawson kap lehetőséget Lindblad mellett, úgy Cunoda lenne a vesztes.
Bármelyik forgatókönyv valósul is meg, a Colapinto-bejelentés után a lemaradó pilóta számára a reális maximum egy tartalékpilóta-szerep lehet az F1-ben, miközben már arról pletykálnak a sajtóban, hogy Cunoda az IndyCarban köthet ki, ha nem tudja megtartani az F1-es helyét.
