hero image

Ekkor érkezhetnek a Mercedes nagy fejlesztései - sajtóhír

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

Fantasztikus felvételeken Alonso vezetési technikája a Kínai Nagydíjról

FORMA-1

Amit Alonso megfogott, azt Sainz eldobta (videó)

FORMA-1

18 éve döntötte meg Ayrton Senna nagy rekordját Michael Schumacher

FORMA-1

Hülkenberg is tud „Alonso” lenni, nem volt ez rossz (videó)

Motorsport.hu
2022/03/22 20:13
A német istálló számításai szerint a versenyen körönként akár nyolc tized hátrányban is lehettek a Ferrarihoz és a Red Bullhoz képest, de hamarosan érkezhet egy javulást célzó fejlesztési csomag.
Ajánlott 18 éve döntötte meg Ayrton Senna nagy rekordját Michael Schumacher

Toto Wolff szombaton azt mondta, hogy arra számít, hogy a versenyen még többet veszítenek a Ferrarival és a Red Bull-lal szemben, mint amennyit a kvalifikáción kaptak. Az utolsó Safety Car és a Red Bull elvérzése megmentették a Mercedes futamát.

A Mercedes nagyon korán kereket cserélt Lewis Hamilton autóján, és 34 kör után 28 másodperccel volt lemaradva Charles Leclerc mögött, ami körönként átlagosan nyolc tizedet jelent.

A Mercedes W13 problémái nyilvánvalóan a beállításokban rejlenek, amelyek az egyenesekben való ugrálás, a delfinezés mérsékléséhez szükségesek. A Mercedes-motor sem tündökölt Bahreniben, sőt a W13-as kivételével az összes Mercedes-motoros autó a mezőny végén végzett.

Az Auto Motor und Sport című német lap szerint a Mercedes célja, hogy a jelenlegi problémák megoldására egy fejlesztési csomagot hozzanak az imolai versenyre, amely az első európai és egyben a szezon negyedik futamja lesz.

Dzsiddában és Melbourne-ben még minden bizonnyal szenvedni fog a Mercedes, Hamilton szkeptikusan is nyilatkozott. A hétszeres világbajnok szerint a W13-ast érintő problémák mélyebbek, és nem biztos, hogy a Mercedes rövid távon megoldást tud találni rájuk.