A Ferrari hivatalosan is bejelentette, hogy újabb fejezettel bővül az egyik legsikeresebb és leghosszabb múltra visszatekintő partnerség a sportvilágban, ugyanis meghosszabbították együttműködésüket a Philip Morris Internationallel.
A két fél kapcsolata több mint fél évszázadra nyúlik vissza, és nemcsak a Forma–1-es csapatra, hanem a Ferrari Challenge Trophy sorozatra is kiterjed. A mostani megállapodás értelmében a Philip Morris egyik új márkája, a ZYN is megjelenik majd a Ferrari versenyautóin, méghozzá kiválasztott futamokon – köztük a 2025-ös idényzáró Abu-dzabi Nagydíjon is.
Bár a hagyományos dohánytermékek reklámozása már több mint egy évtizede tiltott a Forma–1-ben, a Philip Morris továbbra is fontos partnere maradt a Ferrarinak. A klasszikus „Scuderia Ferrari Marlboro” név utoljára 2011-ben szerepelt hivatalosan a csapat neveként, azóta azonban a felek más formában folytatták az együttműködést, elsősorban az innováció és a technológiai fejlődés közös céljain keresztül.
A Ferrari részéről Lorenzo Giorgetti, a csapat kereskedelmi bevételekért felelős vezetője így beszélt a megállapodásról: „A Ferrarinál mindig is nagyra értékeltük azokat a partnerségeket, amelyek az innovációra, a felelősségvállalásra és a folyamatos fejlődésre épülnek egy előremutató szemlélet mentén.”
Hozzátette, hogy a most megújított együttműködés pontosan ezt a filozófiát tükrözi, és egy olyan kapcsolatot visz tovább, amely több mint ötven éve tart.
„Ahogy a Philip Morris halad előre a füstmentes alternatívák fejlesztésében, mi büszkék vagyunk arra, hogy együtt fejlődhetünk tovább. Közösen képviseljük azokat az értékeket, mint a kiválóság, a fegyelem és az innováció – a pályán és azon kívül is” – fogalmazott Giorgetti.
