Hadjar Verstappen mellé kvalifikálta magát a futamon és az első etap alatt nyomás alatt is tartotta a négyszeres világbajnokot a harmadik helyért, majd a másodikért, miután Lando Norris kiesett.
A francia egy kis időre került támadási pozícióba Verstappen mögött, ám többnyire tisztes távolságból követte őt, olyan feltételezéseket elindítva, hogy előre szóltak neki, ne avatkozzon a Red Bull dolgába. Az ORF-nek a VCARB vezérigazgatója, Peter Bayer azonban határozottan cáfolta ezt:„Nem, nem, egyáltalán nem. Éppen ellenkezőleg, mint kisebb csapat, azért vagyunk itt, hogy egy kicsit megizzasszuk a nagyokat."
„Ha meglett volna a sebessége, akkor biztosan támadott volna. De kiderült, hogy Max csak a gumijait kímélte. Amint meglátta Isackot, újra fokozta a tempót és elhúzott. Végül a két versenyző nagyjából egyformán teljesített a verseny során. De ha adódik a lehetőség, akkor biztosan megpróbáljuk – ígérem!”
A Red Bulltól Helmut Marko arról beszélt, bele se gondolt ebbe a helyzetbe, míg Laurent Mekies arra hívta fel a figyelmet, hogy "szabálytalan" lett volna közbeavatkozniuk, ha a két versenyző csatázni kezd, így nem is tették volna.
Bayernek az újonc versenyző első dobogós helyét különlegessé teszi, hogy pénteken nagyon nyögvenyelősen indult a Racing Bullsnak a versenyhétvége, szenzorhibák mellett Hadjarnak a második gyakorláson már az első körén félre kellett állnia feltételezett akkumulátorhiba miatt, innen sikerült éjjel úgy dolgozni, hogy megágyaztak a harmadik helynek:
„Természetesen hihetetlen érzés, főleg, hogy Isack Max mellett állhat a dobogón. Hihetetlenül megható, főleg azért, mert pénteken olyan sok problémánk volt. A csapat megszegte a kijárási tilalmat, egész éjjel dolgozott, újjáépítette az autót, és végül minden összejött."
„A stratégia jó volt, a rajtok is jók voltak, és Isack nem követett el egyetlen hibát sem. Végül talán a bátrak szerencséje is közrejátszott abban, hogy a dobogóra állhattunk" - tette hozzá a vezérigazgató Norris kiesésére utalva.
