A Milton Keynes-i istálló gondjai azonban még nem értek véget, ugyanis a Marca értesülései szerint a Bahreini Nagydíj előtt komoly személyzeti veszteség várható. A japán futam és a Bahreini Nagydíj, amit a szaúdi verseny követ, az idei év első tripla versenyhétvégéjét alkotják.
Az F1 csak februárban járt Szahírban a szezon előtti teszten, de két futammal később Cunoda már átvette Lawson helyét a Red Bullnál. A 23 éves új-zélandi képtelensége a nehezen kezelhető RB21-es adaptálására meggyőzte a csapatot, hogy azonnali változtatásra van szükség bajnoki reményeik érdekében.
Lawson hányattatása Ausztráliában kezdődött, ahol slick gumikon csúszott ki az esőben. Kínában mindkét időmérőn a legutolsó lett, a fő versenyen pedig csak a 12. helyen végzett. Christian Horner csapatfőnök szerint Cunoda tapasztalata segítheti őket az RB21 fejlesztésében. Közben a McLaren már 42 pontos előnyre tett szert a konstruktőri bajnokságban.
A helyzetet tovább rontja, hogy számos Honda-mérnök elutasította a lehetőséget, hogy csatlakozzon a Red Bull motorrészlegéhez és inkább az Aston Martinhoz tart. Az Aston Martin jövőre a Honda gyári csapata lesz, miközben a Red Bull a Forddal egyesül a 2026-os új motorformulára készülve.
Több Honda-mérnök is élt a lehetőséggel, hogy tovább dolgozzon a japán autóipari óriással. A jövő heti szuzukai versenyt követően sokan elhagyják a Red Bullt. A távozó szakemberek pihenőidőszak után nyártól intenzív munkába kezdenek Japánban.