Az új-zélandi versenyző úgy kezdhette meg ezt az évet, hogy megkapta élete lehetőségét a Red Bullnál, de aztán két hétvége után máris jött a fordulat, hiszen vissza kellett térnie a Racing Bullshoz. A fonalat ezek után ott is lassan vette fel, de a nyári szünet előtt egyre jobb formába lendült.
Lawson még a múlt hétvégi viadal előtt a Sky Sports F1-nek adott interjút, és itt került szóba a lehetséges jövője. Ő ugyanakkor kissé bizonytalanul beszélt a folytatásról, hiszen jelen pillanatban még ő sincs tisztában azzal, mi várhat rá 2026-ban.
„Nem könnyű a helyzet. Az egyik álmom az volt, hogy a Red Bull Racing versenyzője legyek, és ezért dolgoztam azóta, hogy a márka juniorja lettem. A másik viszont, hogy már ötéves korom óta világbajnok szeretnék lenni. Nyerni akarok a Forma–1-ben, és fel akarok érni a sportág csúcsára. És úgy gondolom alapvetően ez jelenti a legfőbb álmomat, a célomat, hogy megpróbáljak a legjobb lenni.”
„Mindannyiunk ezért dolgozik. Az viszont, hogy hol fogom ezt megvalósítani, már nem annyira világos, mint gondoltam.” Ez tehát arra utal, hogy Lawson jövője egyáltalán nem biztosított a Red Bull berkein belül, de persze sok függ majd attól, hogy Helmut Markóék milyen sorsot szánnak a továbbra is küszködő Juki Cunodának, valamint az F2-ben vitézkedő Arvid Lindbladnak.
Ami pedig magát a vasárnapi futamot illeti, ott Lawson csapattársa, Isack Hadjar szenzációs harmadik helyet ért el, miközben ő a Carlos Sainzcal történt incidens miatt pontot sem tudott szerezni. A leintés után ennek ellenére megdicsérte csapatát, amiért ennyire jó autót biztosítanak nekik.
„Ez nagyon klassz a csapat számára. Természetesen Isack és az ő saját csapata számára is igazán klassz. Kiváló munkát végeztek a hétvégén. Az autó nagyon erős volt mostanság, szóval jó, hogy ezt ma meg tudtuk mutatni. Kár, hogy nem tudtuk mindkét autót pontszerző helyen hazahozni, de nyilván rendkívül pozitív ez az alakulat számára, és remélhetőleg tovább tudjuk vinni a lendületet a következő futamokra is.”
Annak kapcsán, hogy érzése szerint mit érhetett volna el, ha nincs a sainzos ütközés, Lawson még elmondta: „George mögött voltunk, mielőtt megtörtént volna, az autó pedig kifejezetten erős volt, szóval nincs ok azt feltételezni, hogy ne tudtunk volna mi is jó eredményt szállítani. Az első etapon kiegyensúlyozottak voltunk, menedzseltük a helyzetet, majd jött az újraindítás, amely nyilván mindig agresszív és nehéz, és persze lehetőségeket is rejt magában, de ennyire rizikós manővert csinálni, amikor mindketten a pontzónában vagyunk; ez szívás.”