Piastri a hetedik rajtkockából indult, miután Carlos Sainz büntetése egy pozíciót hozott számára, és végül az ötödik helyen ért célba, többek között Lewis Hamilton 10 másodperces büntetésének is köszönhetően. A futam második etapjában megelőzte Kimi Antonellit és George Russellt, az Oliver Bearmanre történő felzárkózását azonban egy késői virtuális biztonsági autó megakasztotta.
Robert Doornbos a Pit Talk Podcastban keményen értékelte a hétvégét. „Mindketten látjuk, és az időeredmények is ezt mutatják. Oscar számára fél másodpercet veszíteni az időmérőn fájdalmas” – mondta. „Az egész évben, a nyári szünet előtt századokra volt a pole-tól, és a McLaren határait feszegette.”
„Ha nem vagy igazán a topon, és nem tudod, mit akarsz az autótól, ez a sport fájdalmas, mert az azonnal megmutatkozik a köridőn” – folytatta. „Mindig az órával harcolsz, mindig a határon mész, és szerintem a versenyen nagyon óvatos volt, arra számítva, hogy a futam majd hozzá jön.”
„Ha nem hibázol, mások kiesnek, jönnek a büntetések, a gumik teljesítménye, a degradáció stb. De ez nem harcias, nem úgy vezetsz, mint egy lehetséges világbajnok. Ez nem volt világbajnoki teljesítmény. Landóé igen” – zárta Doornbos.
A hétvége kapcsán Damon Hill is kérdéseket vetett fel Piastri tempójáról - az ausztrál négy futam óta dobogó nélkül áll, és az alacsony tapadású pályákon nehezebben hozta ki a maximumot az MCL39-ből.
