A hatodik körben borult fel a helyzet: Piastri a Senna S kijáratán a nedves kerékvetőre tette a McLaren bal első kerekét, megpördült, átszántotta a füvet, majd a falban kötött ki.
Ez már a negyedik hibája a közelmúltban, miután Azerbajdzsánban az időmérőn és a futamon is összetörte az autót, majd az előző, az Amerikai Nagydíj előtti austini sprinten is balesetezett.
A rádión a Mercedes pilótája, Kimi Antonelli megjegyezte, hogy az élen haladó Norris a kerékvetőről vizet verhetett fel, ami a követők számára csúszóssá tette az ívet.
Alig néhány másodperccel később a Sauber versenyzője, Hülkenberg ugyanott csúszott meg és csapódott ugyanabba a falba, majd az Alpine-nal Franco Colapinto is hasonlóan járt. Előbb biztonsági autó érkezett, de hamar nyilvánvalóvá vált, hogy a korlátjavítás miatt piros zászlóra van szükség.
A hetedik kör végén a mezőny a bokszutcába hajtott, a kényszerszünet 26 percig tartott. A Saubernél ez idő alatt első és hátsó szárnyat is cseréltek Hülkenberg autóján, a német azonban a sor végéről visszatérhetett a versenybe.
A ritka gördülő újraindításnál – noha a normál rajt állórajttal ment a kissé nedves aszfalton – Norris megtartotta a vezetést, és onnantól kontroll alatt tartotta a sprintet. A szezon első négy fordulója után most először ekkora, kilencpontosra nőtt az előnye Piastrival szemben.
A dobogón Antonelli és csapattársa, Russell végzett, a Red Bull pilótája, Max Verstappen negyedik lett, így a bajnoki tabellán 39 pontra nőtt a hátránya Norris mögött, miközben 108 pont gyűjthető még.
A leintés sárga zászló alatt történt, miután a hazai közönség kedvence, Gabriel Bortoleto a célegyenes végén, az első kanyar féktávjánál komoly balesetet szenvedett a Sauberrel az utolsó körben.
