A biztonsági autós újraindítás után Piastri az első kanyar belső ívén próbálta egyszerre megelőzni Antonellit és Leclerc-t.
Az ausztrál a Mercedes mellé ért, kívül pedig ott volt Leclerc, majd egy fékblokkolás nyomán a McLaren összeért Antonellivel, aki ezután Leclerc-be csúszott. A tíz másodperc letöltése után Piastri az ötödik helyen ért célba.
A verseny után így értékelt, többek között a RacingNews365-nek: „Nem tudom. Bárhonnan is nézed, nem vagyok biztos benne, hova kellett volna mennem.” – mondta.
„Ha ilyen jó tempód van az 1-es kanyar felé és teljesen egymás mellett vagyunk, nem fogsz csak úgy visszavenni. Úgy gondolom, annál mélyebben bemenni, mint ahogy tettem, már merész lett volna.”
„Ott voltam, ahol voltam. Szerintem ilyen helyzetben, ha egyértelműen alulkormányzottan elmértem volna a kanyart és úgy találom el Kimit, akkor megérteném a büntetést.” – folytatta.
„De az a tény, hogy a lehető legjobban bal oldalt voltam, nehézzé teszi a megértést.”
