A francia újonc szenzációsan teljesít az első F1-es évében, hiszen a rengeteg Q3-as szereplése és pontszerzése mellett már dobogós helyezése is van Zandvoortból. A bikásoknál pedig úgy látják, Hadjar kiérdemelte az előléptetést, így jövőre már az első számú csapat tagja lesz, számolt be a legtöbbször megbízható Auto Motor und Sport.
Hadjar jelenleg az egyéni bajnokság kilencedik helyét foglalja el, miközben Max Verstappen mostani márkatársa, Cunoda csupán az eddig nulla ponttal álló Jack Doohant és Franco Colapintót előzi meg a 12 egységével, vagyis tulajdonképpen a már pontot szerzett pilóták közül ő az utolsó a mezőnyben.
A Racing Bulls fiataljának kiváló idei teljesítménye már elég hamar elindította azokat a pletykákat, hogy 2026-ban felléphet Verstappen mellé, bár a jelenlegi kommunikáció szerint csak valamikor októberben vagy novemberben dőlhet el, milyen felállással folytatják majd a bikások csapatai.
Kérdésből persze több is van, hiszen amellett, hogy ki lesz Verstappen márkatársa a Red Bullnál, az is érdekes téma, hogy a Racing Bullsnál kik fogják terelgetni a kormányt. Állítólag Liam Lawson helye továbbra sem betonbiztos, ha pedig Hadjart valóban előléptetik, akkor akár két üres hely is lehet majd a faenzai gárdánál.
A már említett német portál beszámolója ugyanakkor arról ír, hogy amennyiben Hadjar tényleg felkerül a Red Bullhoz, akkor a legvalószínűbb forgatókönyv az, hogy Lawson marad a Racing Bullsnál, mellé pedig az F2-ből Arvid Lindblad érkezhet, akiről szintén sokat beszéltek ebben a szezonban, miután a juniorversenyző elég jól teljesít az F1 előszobájában.
Hogy végül valóban a fentebb vázolt forgatókönyv valósul-e meg, azt egyelőre viszont még nem tudni, de a dolgok jelenlegi állása valóban arrafelé mutat, hogy Cunoda nem tarthatja majd meg az ülését, hacsak nem tud drasztikusan javulni az elkövetkezendő hétvégéken.