A holland pilóta Lando Norris felé irányította Red Bullját a rajtnál, jól kapta el a rajtot az első kanyar felé hajtva, és megtartotta pozícióját, ami tiszta levegőt biztosított számára a verseny kezdetén. Az élen viszonylag eseménytelen volt a verseny, a pilóták a hátsó gumijaik állapotát menedzselték.
Norris rövid ideig faragott Verstappen előnyéből, mielőtt visszaesett volna, amikor piszkos levegőbe került. Oscar Piastrival a harmadik helyen úgy tűnt, a McLaren kivár az első kerékcserékig, hogy valamilyen taktikai előnyt szerezzen – vagy kiváró stratégiával, vagy alávágással.
A McLaren végül Norrist ugyanakkor hívta ki, mint Verstappent, míg Piastri egy körrel korábban jött ki és forgalomba került. A Sky Sports F1 közvetítése során az 1997-es világbajnok Villeneuve bírálta ezt a döntést.
„Ha most megnézzük a versenyt, az egyetlen intelligens csapat eddig a Mercedes. Antonelli köridői csak hat tizeddel lassabbak, mint Verstappené és Norrisé az új kemény gumikon. Miért hoznád ki Norrist ilyen korán? Miért nem kockáztatsz, hiszen két pilótád van ott? Olyan, mintha nem is akarnának nyerni" – hangsúlyozta Villeneuve, majd hozzátette – „A győzelemhez győztes hozzáállás kell."