hero image

Vitákra számít a Forma-1-ben a Sky Sports F1 riportere

OLVASS TOVÁBB
FORMA-1

20 egészen elképesztő baleset a Forma-1-ből (videó)

FORMA-1

A Honda nagyon "sajnálja", hogy véget ér a munkakapcsolatuk Verstappennel

FORMA-1

Schumacher: Leclerc gyorsabb, mint Sainz, de többet hibázik

FORMA-1

Ecclestone elmondta, mi lesz szerinte a Horner-ügy kimenetele

Motorsport.hu
2022/03/31 18:02
A mai nap folyamán kezdetét vették a barcelonai téli tesztek, ennek apropóján pedig a Sky Sports F1 riportere, Ted Kravitz elmondta, vitákra számít a szabályértelmezések kapcsán, hiszen különböző utakat választottak az istállók.
Ajánlott Fernando Alonso minden idők leglazább F1-es bejelentésével állt elő (videó)

Szerda reggel láthattuk először teljes valójukban a 2022-es Forma-1-es autókat, hiszen kezdetét vette a szezon előtti tesztek első felvonása Barcelonában, ami szerdától péntekig fog tartani, magyar idő szerint 9-től 13-ig, majd 14-től 18 óráig.

És bár élő közvetítés csak a bahreini tesztekről lesz, az F1-nek és a csapatoknak köszönhetően sok képet láthattunk a kocsikról, ahogy arról is, hogy milyen technikai megoldásokat választottak az istállók.

Sky Sports F1 riportere, Ted Kravitz a kollégájával, Craig Slaterrel beszélgetett a témáról, és úgy véli, hamarosan már lesz egy képünk arról, hogy mely szabályértelmezések lehetnek kifizetődők.

„Ez a teszt arról szól, hogy szétválogassuk ezeket a nagyon különböző autókat. Számos különféle módon értelmezték a csapatok a szabályokat. Például a Ferrari ezzel a furcsa „vályús” oldaldobozzal megy, míg a Red Bull és a Mercedes úgy tűnik, más utat választott.”

„Tehát hamarosan lehet egy elképzelésünk arról, hogy ki gyors, illetve hogy ki ment be egy valódi zsákutcába, amelyben akár bent is ragadhatnak” – folytatta Kravitz, majd ezt követően az erőforrásokról kezdett beszélni Slaterrel.

Slater a korábbi teszteken tapasztalt erőforrás-meghibásodásokra kérdezett rá, többek között az Alpine motorjának átalakítását megemlítve – Kravitz szerint ilyen jellegű gondokkal is találkozhatunk a teszteken.

„Azt gondolom, hogy elég sokan változtattak a motorjuk felépítésén ahhoz, hogy egy kis bajba kerüljenek. De a top 3 – a Ferrari, a Mercedes és a Honda a Red Bull hátuljában – eléggé rendezettnek tűnik.”

„Lesznek viták azzal kapcsolatosan, hogy ki értelmezte úgy a szabályokat, ami nem tetszhet az FIA-nak. Lehet vita a hajlékony padlólemez-szélekből, de szerintem a motorok terén ilyen vita nem lesz. És egyébként is úgy gondolom, hogy a megbízhatóság kapcsán most állnak a legjobban a csapatok” – zárta Kravitz.